Linkhouse – ceny publikacji i pozycja rynkowa

Platforma sprzedaży linków Linkhouse stale się rozwija. Na giełdzie można  kupić właściwą domenę dla swojej działalności. Nowe domeny regularnie wystawiane są na sprzedaż. Możliwy jest także zakup przekierowania z cudzej domeny do naszego zlecenia. W wybranym miejscu będzie można zatem znaleźć dokładną listę wszystkich zaprezentowanych zleceń. Linkhouse daje możliwość zbierania całości zamówień dla naszej strony w jednym miejscu. Dzięki platformie wszyscy wydawcy regularnie zarabiają na publikowaniu linków wraz z tekstami.

Linkhouse – platforma optymalnie czytelna

Współpracując z platformą Linkhouse mamy ciągły wgląd w stan naszych finansów. Możemy przyjrzeć się m. in.:

  • informacjom na temat stanu naszego wirtualnego portfela
  • zasileniu salda
  • historii dotychczasowych złożonych zamówień
  • historii wpłaconych dotychczas środków
  • briefowi (w praktyce wygląda to tak, że wpisujemy kwotę, którą chcemy przeznaczyć na linki w skali jednorazowej lub miesięcznej, dalej platforma przygotowywać będzie dla nas określone oferty do wyboru)

Jakie są ceny publikacji w Linkhouse?

Koszty za opublikowanie oferty w Linkhouse są zróżnicowane, można znaleźć linki za 50 zł jak i za 5000 złotych. Cena zależna jest od popularności danej strony oraz jej parametrów seo. Nie jest powiedziane, że wyłącznie drogie publikacje są dobre i sprawdzone. Czasami można upolować tanie linki, które w praktyce działają dokładnie tak samo jak te o wiele droższe. Najtańsze są oczywiście zapleczówki, nieco więcej płaci się za te linki, które mają za zadanie zwiększyć liczbę wizyt na stronie. Jeśli mamy do czynienia z liczbą domen linkujących większą, niż 50 oraz widocznością w pierwszej dziesiątce Google – może się ukazać nawet 60 ofert. Za kwotę od 50 zł do 6500 zł można zdobyć nawet 200 domen.

Linkhouse i WhitePress – czym się różnią?

Jeśli chodzi o Linkhouse – łączymy płynnie linki z tekstem. W przypadku WhitePress trzeba skopiować, wkleić i dodatkowo jeszcze sformatować. Tutaj też każda treść musi zostać zatwierdzona. Do opublikowania konieczny jest wybór z listy. Szybszy w działaniu jest Linkhouse, ma tańsze publikacje, a także bardziej rozbudowaną bazę. WhitePress daje możliwość kontaktu z wydawcą, jeśli zajdzie taka potrzeba, a w Linkhouse w celach kontaktowych kierujemy się z Biurem Obsługi Klienta. Tam każde zlecenie ma przypisany numer ID. w WhitePressie wskazujemy na cały tytuł tekstu. Specjaliści od pozycjonowania stron www starający się dokonać określonego podziału między platformami twierdzą, że Linkhouse inwestuje bardziej w samo seo, a WhitePress jest nieco bardziej ukierunkowany na marketing stosowany w sieci przez popularnych influencerów. Wielu osobom pracującym na WhitePressie zdecydowanie bardziej odpowiada rozbudowana zakładka subkonta, ułatwiająca zarządzanie komunikatami między pracownikami.